czwartek, 28 czerwca 2012

29. Zakupy z Krakowa

Cześć Wam :)


Jak widać po tytule byłam wczoraj w Krakowie i z racji przecen skusiłam się na kilka rzeczy, jeśli jesteście ciekawi co zapraszam do obejrzenia.


Zacznijmy może od YVES ROCHER, gdzie kupiłam perfumy 


FRESH ROSE






piękny, delikatny, różany zapach, spodobał mi się już kiedyś, ale kupiłam go dopiero teraz, jego cena to 95zł/100ml jednak ja skorzystałam z promocji mojej mamy -50% na wybrany kosmetyk (poza produktami oznaczonymi zielonym punktem) czyli 47,50 i jeszcze miałam rabat -10 zł ponieważ przy ostatnich zakupach kupiłam torbę materiałową a teraz odebrałam jej wartość. 
Także za perfumy zapłaciłam 37,50/100ml uważam że świetna okazja zwłaszcza że zapach jest obłędny.


Dodatkowo za dowolny zakup były okulary w prezencie, na to też udało mi się załapać :D






To wszystko oczywiście z kartą klienta, dotychczas ja korzystałam z karty i promocji mojej mamy, jednak wczoraj założyłam swoją kartę.


Dostałam prezent powitalny- próbki i książeczki rabatowe od 1 lipca do 31 sierpnia.






Dodatkowo za symboliczny grosz mogłam wziąć mini żel pod prysznic 50 ml, ja wybrałam zapach kokosowy i torbę na zakupy.






A Wy macie karty stałego klienta w Yves Rocher? Korzystacie z tych promocji? A Może polecacie coś z ich oferty? Chętnie przetestuję :)


Przechodząc do zakupów z kolejnego sklepu, niech będzie to Reserved 
kupiłam portfel, szukałam jakiegoś nowego, dużego portfela i znalazłam myślę że bardzo zbliżony do ideału






Tak prezentuje się w środku






Już oczywiście się do niego wprowadziłam :D
Jego pierwotna cena wynosiła 59,90 jednak mi udało się upolować go za 39,90.


W Reserved kupiłam jeszcze bieliznę, tego nigdy za wiele
dwa biustonosze, też z przecen, niebieski 29,90 i czarny 39,90, komplet 3 par majtek z 29,90 na 14,90.


Kolejny sklep w którym udało mi się znaleźć interesujące mnie rzeczy to H&M, gdzie upolowałam buty, na koturnie nie wiem jaka była ich początkowa cena. Wzdychałam do nich gdy były za 60 zł jednak stwierdziłam że nie potrzebuję kolejnych wysokich butów, jednak gdy wczoraj ujrzałam je w cenie 30 zł stwierdziłam że muszą być moje!






W H&M nabyłam również donuta do koków/6,90 i małe perfumy, które w torebce zawsze się przydadzą 21ml/19,90zł.






W VERO MODA skusiłam się na dłuższy granatowy sweterek, takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam (tak, tak, maniaczka swetrów). Z 39,90 na 34,90 :)






Ostatnim już sklepem jaki odwiedziłam, a w sumie głównie przez niego tam pojechałam był GORTZ 17, gdzie rok temu kupiłam buty, koturny na przecenie za 99,90, zaczęły się rozpadać więc poszłam z reklamacją, całe szczęście nie naprawili mi ich ani nie zamienili na nowe- były nieziemsko niewygodne i nie dało się w nich chodzić, dostałam możliwość wykorzystania tej kwoty na inne buty w ich sklepie i tak tez zrobiłam, niestety moim zdaniem w tym sklepie są drogie, jeśli nie bardzo drogie buty i ciężko było mi znaleźć coś ciekawego nie dopłacając fortuny i wzięłam białe trampki






 firmy Keds, początkowo kosztowały 209 zł, przecenili je na 149 zł a że było jeszcze -20% rabatu na wszystkie produkty to udało się że dopłaciłam 20 zł :)
Jak Wam się podobają? Już od jakiegoś czasu chorowałam na białe buty, więc mam. Liczę że będą wygodne i nie rozpadną się po krótkim czasie.






To są już wszystkie moje Krakowskie zakupy, wpadło Wam coś w oko A może Wy pochwalicie się co upolowałyście lub co Was interesuje na przecenach?


Dodatkowo dziś rano wyskoczyłam do Rossmanna żeby skorzystać z ostatniego dnia sporych promocji, kupiłam tusz do rzęs MF 2000 calorie w kolorze Navy, 29,90/14,90.






Docelowo chciałam tusz w kolorze czarnym jednak kobieta która weszła przede mną, po samym otwarciu kupiła 15 opakowań tego tuszu, co skutkowało tym że praktycznie wyczyściła półkę.


I dwa kremy BB z Garniera, obecnie tylko ich używam, jak dla mnie jest to idealny zastępca podkładu, ładnie stapia się z cerą i nie widać że mamy coś na twarzy :) 19,90/11,90 za 50ml.






To już wszystko na dziś, notka wyszła dość długa ale może ktoś dotrwał do końca. Ja uciekam teraz zmyć szampon koloryzujący z włosów, bo już najwyższa pora.


Trzymajcie się, miłego dnia!

4 komentarze:

  1. czekam na recenzję bb od garniera :

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same koturny jak Ty, niestety leżą mi w szafie, bo okazały się nieco za duże i wypada mi z nich noga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te buty, mimo tego że wizualnie bardzo mi się podobają są fatalne, w ogóle nie trzymają stopy, która cały czas z nich wypada. Dobrze że zapłaciłam za nie tylko 30 zł. Próbowałam już używać wkładek i zapiętek żelowych z myślą że może lepiej będą trzymały nogę- nic nie pomaga.

      Usuń
  3. http://l2-galvano.xobor.de/u12267_lindaesthetique.html
    http://www.politicanada.ca/profile/6776
    https://pregame.com/members/lindaesthetique/bio?EditMode=view
    https://forum.teamspeak.com/members/386093-lindaesthetique
    http://jewcology.org/author/lindaesthetique/
    https://v4.phpfox.com/profile-14643
    https://www.inspiredtoreality.com/user/lindaesthetique/
    https://support.bioconductor.org/u/19067/
    https://www.lonelyplanet.com/profile/lindaesthetiqu892696
    https://www.insubuy.com/forum/member.php/160431-lindaesthetique

    OdpowiedzUsuń