wtorek, 19 czerwca 2012

27. Powrót! Zakupy Rossmannowe.

Witam Was bardzo serdecznie po bardzo długiej nieobecności. Niestety zaniedbałam bloga ale postanowiłam wrócić do pisania, teraz zaczynają się wakacje także mimo pracy czasu powinno być więcej :)


Kompletnie wypadłam z rytmu pisania i szczerze przyznam że nawet nie wiem jak się za to wziąć. Może tak na dobry początek przedstawię Wam moje ostatnie zdobycze, praktycznie wszystkie pochodzą z ogromnej rossmannowej promocji (która notabene trwa praktycznie do końca czerwca, także może i Wy jeszcze zdążycie skorzystać- polecam zajrzeć).


Na pierwszy ogień polecą pędzle Eco tools, z których jestem bardzo zadowolona. Moje dwa, a w zasadzie trzy nabytki to:


Pędzel do pudru, ma bardzo miękkie włosie, świetnie nabiera puder sypki jak i ten w kamieniu. Zakupiłam dwa, ponieważ Rossmann zaoferował cenę 14,99 zamiast 29,99 a ja czaiłam się na niego od bardzo długiego czasu. Już wiem że to był świetny zakup.




Kolejny pędzel, to pędzelek do cieni, ma dość dużo włosia jak na pędzel do cieni, przez co jego końcówka jest dość spora, jednak świetnie aplikuje cień. moje oczy są duże więc jak najbardziej odpowiada mi taki pędzelek. Dodam jeszcze że nie było go w gazetce a na promocji i tak się znalazł, koszt chyba 8 zł zamiast 16/17 :)




Nabyłam również balsam Lirene Intensywna regeneracja, póki co użyłam go kilka razy, ma przyjemną dość płynną konsystencję, ładny zapach, jednak na razie szałowych efektów nie widzę. Jeśli będziecie zainteresowane wypowiem się może na jego temat po dłuższym stosowaniu. Cena 8,99, bez promocji 17,99/400ml.




Kolejna rzecz to dezodorant Nivea, lubię je, w połączeniu z blokerem sprawują się bardzo dobrze. Zapach clear, 250ml/7,49zł (14,99zł).



O dłonie należy dbać, czy jest zima czy lato, wymagają pielęgnacji jak każda inna część naszego ciała. Dlatego w promocji za 2,79zł/100ml zakupiłam 3 kremy z Isany.






Zaopatrzyłam się również w krem z serii Isana Intensiv z 5% urea, rezultaty widać już po kilku użyciach. W promocji 3,99zł/100ml, kiedyś robiłam jego RECENZJĘ- zapraszam do zapoznania się z moją opinią.






Skusiłam się również na nowość od Garniera Mineral Bio "Mleczko kokosowe" 50ml/6,39zł (10,59zł). Już zauważyłam że jest bardzo płynny i długo się wchłania co jest stanowczym minusem. Może zrobie recenzję po dłuższym stosowaniu.






Dezodorant perfumowany Beyonce Pulse 75ml/ 16,49zł (29,99zł), zapach jak dla mnie bardzo słodki, cukierkowy, jednak przyjemny, myślę że sprawdzi się znacznie lepiej w chłodnych miesiącach, jednak żał było nie skorzystać z takiej promocji.






Korektor pod oczy- Rimmel wake me up 7ml/10,79zł (21,99zł), ja mam w kolorze 030 classic beige, póki co użyłam dwa razy i sprawdził się dobrze, zobaczymy jak będzie sprawował sie przy dłuższym stosowaniu.






I moje ostatnie dwa ulubione produkty:


Pierwszym będzie kredka do oczu z H&M w odcieniu electric blue, przepiękny kobaltowy kolor, długo się utrzymuje, nie rozmazuje się, rewelacja!






I ostatnio ulubionym zapachem jest Perceive Dev- Avon, świeży, lekki, zapach idealny na lato, dość długo utrzymuje się na mojej skórze jak na perfumy z Avonu. 






To już wszystko co chciałam Wam przedstawić, może zainteresował Was jakiś produkt i chciałybyście recenzję? Ciekawi mnie co Wy upolowałyście na Rossmannowych promocjach i z czego jesteście najbardziej dumne, albo na co się jeszcze czaicie?


Dziękuję że dotrwałaś do końca, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! :*

4 komentarze:

  1. Spore zakupy :) Zainteresował mnie balsam Lirene i kredka H&M :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez poluje na ten korektor z rimmela, niestety mnie promocje rossmannowskie ominą

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zieloną isanę, lubię baaardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kredka wpadła mi ostatnio w oko jak byłam w h&m. Chyba ją jutro kupię.

    OdpowiedzUsuń