poniedziałek, 27 lutego 2012

3. ZIAJA Bloker anty- perspirant

Witam Was w poniedziałkowe popołudnie :)


Dziś na tapetę idzie:


ZIAJA Bloker anty- perspirant
ok 7,00zł/60ml






Kilka słów od producenta:


"Regulator pocenia - działanie blokujące: skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.
Sposób użycia: używać przez 2 - 3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1 - 2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji."


Moje zdanie:

Bloker Ziaji spełnia swoje zadanie, reguluje pocenie, po użyciu go praktycznie w miejscu zastosowania pocenie nie występuje. Początkowo zalecenia producenta co do częstotliwości stosowania sprawdzały się, jednak po jakimś czasie gdy skóra się przyzwyczaiła to nie wystarcza. Ja stosuję go co drugi dzień wieczorem :)  

Ostrzeżenie: "Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji." polecam przestrzegać! przekonałam się na sobie, że faktycznie z tym nie ma żartów nakładając produkt po depilacji. Skóra niesamowicie piekła, szczypała i swędziała, pojawiły się czerwone placki pod pachami i wyglądało to okropnie, ale mądry polak po szkodzie. 

Używałam również Antidralu o podobnym działaniu, jednak on był silniejszy co nie do końca było dobre, poza tym cena ok. 24,00zł/50ml jest znacznie wyższa niż Ziaja. Z tego co się orientuje Bloker jest najtańszym preparatem o takim działaniu na rynku.

Produkt, o konsystencji płynnej bezzapachowej zamknięty jest w standardowej kulce, niestety nie jest ona do końca szczelna i gdy produkt się przewróci, bądź chcemy go przewieźć może się wylać, co niestety u mnie miało miejsce, jednak nie jest to fontanna tylko lekkie przeciekanie. 

Produkt jest bardzo wydajny, należy zaaplikować odrobinę (nie obsmarować całą pachę dookoła!!) i widać rezultaty, ja kończę pierwsze opakowanie które mam od wakacji i na pewno zakupię ponownie, nie zamierzam wymieniać na nic innego. Ziaja Bloker to dobry produkt za niewielką cenę, polecam wszystkim z nadmierną potliwością :)



Opakowanie -4/5
Zapach 5/5
Konsystencja 5/5
Działanie 5/5


Mała zapowiedź, kosmetyki które testuję:


zapewne niebawem pojawi się recenzja :)

2 komentarze:

  1. Używam Blokera raz w tygodniu dla mnie jest świetny:) wcześniej miałam Antidral ale strasznie swędziała mnie po nim skóra:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Antidral jest mocniejszy, na mnie też działał zbyt mocno i strasznie podrażniał skórę, a Ziaja jak dla mnie jest rewelacyjna :)

      Usuń