wtorek, 28 lutego 2012

4. ALTERRA Getönte Tagescreme Pfirsich (brązujący krem na dzień do cery mieszanej i normalnej)

Ostatnimi czasy odstawiłam podkład do twarzy, bardzo nie lubię efektu maski i ewidentnej tapety na twarzy.
Przerzuciłam się na produkt, który odkryłam przypadkowo, czytając recenzję na blogu, bardzo mnie ona zaciekawiła i na drugi dzień poszłam do Rossmanna w celu zakupienia go i jak dla mnie jest to fenomen mimo że mam bardzo jasną cerę on dopasowuje się do niej idealnie, mówię o:

ALTERRA Getönte Tagescreme Pfirsich (brązujący krem na dzień do cery mieszanej i normalnej)
10,00zł/50ml Rossmann




Zapewnienia producenta:

"Brązujący krem na dzień z wartościowym olejem z pestek brzoskwini oraz odświeżającym ekstraktem z arbuza nadaje cerze lekkiego kolorytu posiadając dodatkowo właściwości matujące. Dzięki starannie opracowanej kompozycji roślinnych substancji aktywnych krem pielęgnuje skórę. Zestaw pigmentów identycznych z naturalnymi nadaje skórze delikatny koloryt i pozwala pokryć jej niedoskonałości. Wartościowe połączenie oliwy z oliwek (z kontrolowanej biologicznie uprawy), oleju z jojoby z woskiem pszczelim nadaje skórze sprężystości. Roślinna gliceryna dostarcza jej dobroczynnego nawilżenia. Delikatny, owocowy zapach zapewnia uczucie przyjemnej pielęgnacji.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie."

Ja uważam że:

To wcale nie jest krem brązujący tylko tonujący!
Mimo że w opakowaniu jest dość ciemny, ładnie dopasowuje się do mojej bladej cery.



Po roztarciu jak widać ujednolica koloryt, skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.



Konsystencje ma dość płynną, bez problemu wydobywa się z tubki. Ja do aplikowania tego kremu używam gąbki do podkładu i to chyba jest najlepszy sposób ponieważ krem bardzo szybko zastyga i można sobie narobić smug, które potem bardzo ciężko jest usunąć. 
Alterra ma dość dobre składy kosmetyków i chyba dzięki temu kremowi poprawił się stan mojej cery- zniknęły zaczerwienienia i nieproszeni "goście" :)
Zapach jest dla mnie bardzo istotny a ten krem bardzo ładnie pachnie- brzoskwinią, zapach jest dość intensywny ale po niedługim czasie jest niewyczuwalny.

Opakowanie 4/5 (krem jest dość płynny i uważam że otwieranie powinni być zamykane a nie zakręcane, ale to nie sprawia problemu)
Zapach 5/5
Konsystencja 4/5 (4 za smugi które mogą powstawać)
Działanie 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz