sobota, 3 marca 2012

10. Co jest w mojej kosmetyczce?

Jak widać po tytule będzie to post poświęcony mojej kosmetyczce, jestem ciekawską babeczką i zawsze lubiłam (do dziś lubię) przeglądać zawartość kosmetyczek, czy to na żywo czy też jako zdjęcia :D


Więc dziś nadeszła chwila w której ja podzielę się z Wami tym, co codziennie taszczę w swojej torebce :P


Moja kosmetyczka obecnie wygląda tak, co jakiś czas u mnie się to zmienia




A teraz zaglądamy do wnętrza




Myślę że podobną zawartość możemy znaleźć u każdej kobiety


Zaczynamy od kremu do rąk Garniera, ślicznie pachnie, dość dobrze nawilża, ma bardzo rzadką konsystencję przez co natychmiastowo się wchłania




Kolejnym kosmetykiem jest puder do twarzy z pędzelkiem, obecnie "chodzi" ze mną rimmel- stay matte, całkiem niezły do wykonania poprawek




Oczywiście lusterko i bibułki matujące, nie są jakoś fenomenalne jednak muszę je wykończyć a jeszcze 1 opakowanie mam w zapasie i do tego mogłyby być troszkę większe.




I teraz mój misz masz :D
Od lewej: *pomadka obecnie CK, 
*długopis kupiony kiedyś w Naturze- jestem gadżeciarą, lubię takie pierdółki, 
*zapalniczka przywieziona z wakacji (nie palę ale zawsze może się przydać :D), 
*grzebień- bez niego ani rusz (po torebce plątają się jeszcze 2), 
*perfumetka Little White Dress- bardzo lubię ten zapach a nie zawsze waga torebki pozwala na dołożenie całego flakonika perfum, 
*Smackers, 
*mój ulubiony błyszczyk Vipera Sweet&Wet w odcieniu 8- idealny różowy nude, 
*pilniczek papierowy, 
*chusteczki, 
*wsuwki, 
*gumka, 
*cążki (do kompletu z pilniczkiem) 
*czarna kredka.




Oczywiście zawartość zmienia się w razie potrzeb, czasami dorzucam tusz do rzęs i zawsze towarzyszy mi kulka, lub dezodorant w sztyfcie jednak to już wędruje bezpośrednio po torebce.


To byłoby wszystko w tym temacie, może i Wy skusicie się na taki tag? bardzo chętnie pozaglądam do Waszych kosmetyczek :D


Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. gdzie i za ile kupiłaś bibułki matujące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Drogerii Natura dostępne są te bibułki, ja kupowałam je w promocji jeśli dobrze pamiętam za jakieś 5zł/50szt. (opakowanie) normalnie chyba kosztują ok. 8zł

      Usuń