wtorek, 13 marca 2012

22. Recenzja Hean, High Definition Eyeshadow- czyli poczwórne cienie do powiek

Witam Was Moi Kochani.


Przyszła pora na zrecenzowanie jednej paletki z grona moich ulubionych cieni do powiek, mowa tutaj o palecie Hean- High Definition Eyeshadow. Cienie występują w 8 wersjach kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie.






Moja paletka jest w odcieniu 405 Hot Chocolate- dzienne i wieczorowe brązy.




Producent informuje:
Wysokie nasycenie cieni pigmentem gwarantuje optymalne odwzorowanie koloru na powiece. Aksamitne i trwałe dobrze przylegają do powieki.


Ponadto sugeruje który cień jakie ma zastosowanie, na zdjęciu kiepsko widać dlatego podpisałam :)




Producent wspominając o wysokim nasyceniu pigmentem nie kłamie...




gdyż cienie są faktycznie bardzo mocno napigmentowane, długo utrzymują się na powiece, ładnie się łączą i rozcierają. Za ok 12 zł dostajemy świetnej jakości cienie (3 matowe i 1 perłowy), którymi możemy zrobić lekki makijaż jak i mocne, wieczorowe Smoky.


Na pewno nie będzie to moja ostatnia paleta tej firmy, czaję się jeszcze na 407 i 408 :) Niestety te paletki są dość ciężko dostępne, jednak można je nabyć przez internet, od razu ze strony HEAN


Jak dla mnie jest to najlepsza paleta cieni  spośród wszystkich które dotychczas testowałam.
Serdecznie polecam każdemu.


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. lubię poczwórne paletki- najczęściej ładnie skomponowane są te kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory świetnie ze sobą współgrają, i cienie są niesamowicie wydajne zwłaszcza te ciemne ze względu na mocną pigmentację wystarczy tylko odrobina :)

      Usuń