poniedziałek, 5 marca 2012

13. Tag kosmetyczny- 7 grzechów głównych.

Dobry wieczór, dziś przychodzę do Was z Tagiem- 7 grzechów głównych.
Do zabawy zostałam zaproszona przez Jofkę  za co serdecznie dziękuję Kochana!
Zawsze z przyjemnością czytałam odpowiedzi do tego tagu, a teraz przyszła kolej i na mnie, tak więc ZACZYNAMY!


Zasady:
Odpowiedz na 7 pytań;
Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował;
Przekaż zabawę innym blogerkom.

Chciwość
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Najdroższy? Hm raczej testuję tanie rzeczy ponieważ jeśli się coś nawet nie sprawdzi, to nie rozpaczam tak bardzo jak gdybym wydała fortunę. Jednak najdroższym kosmetykiem był chyba lakier do paznokci Christian Dior, koszt ok. 100zł
Najtańszy? Wszelkie maseczki, np. Ziaja :D


Gniew
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę oczywiście kosmetyków, które źle działają bądź nie działają, denerwują mnie również kremy do rąk pozostawiające lepką warstwę i błyszczyki z chamskim brokatem.

Uwielbiam mazidła do ust, perfumy, pięknie pachnące żele pod prysznic i balsamy.


Najtrudniejszym do zdobycia kosmetykiem był eyeliner Bobbi Brown, zamawiałam go na Ebayu i tam wystąpiły problemy- problem był ze zrobieniem przelewu, nie mogłam dogadać się ze sprzedającym, jednak po chyba miesiącu produkt do mnie dotarł, i co? I nie miałam do niego pędzelka który jeszcze niedawno ciężko było dostać w zwykłych drogeriach.


Obżarstwo
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?
Balsamy do ciała, bardzo lubię słodkie zapachy i oczywiście żele pod prysznic (moje ulubione Ziaja) i peelingi (Joanna).


Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Jestem leniwa pod względem nawilżania ciała, czyli używanie balsamu/mleczka/masła, ciężko mi się do tego zmusić zwłaszcza jak jestem zmęczona po całym dniu.


Jednak ostatnio nad tym pracuję :)


Duma
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?

Tusz do rzęs i eyeliner, uwielbiam podkreślać moje oczy, wtedy znacznie pewniej i atrakcyjniej się czuję :) 


Pożądanie
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Może bardziej trafne byłoby pytanie: jakich kosmetyków pożądasz?

Od zawsze podobały mi się masła do ciała The Bosy Shop, jednak ich cena jest kosmiczna i uważam ze zbyt wysoka jak na smarowidło do ciała, za niewielkie pieniążki można znaleźć już coś godnego uwagi.
Ponadto ostatnio zauroczył mnie zapach Escada- Taj sunset, jednak póki co mam dość perfum do wykończenia.



Zazdrość
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?

Perfumy, tylko jest jeden warunek, osoba od której je dostaję musi mnie dobrze znać, wtedy jest w stanie trafić w mój gust, czym chciałabym pachnieć i czy dany zapach mi podpasuje.

Poza tym myślę że ciężko jest idealnie trafić w kosmetyczny gust, no chyba że z lekkim naprowadzeniem :D


Dziękuję bardzo Jofce za zaproszenie do zabawy a ja Taguję blogerkę
 Asqua
 oraz Wszystkie inne chętne osoby które jeszcze w tym Tagu nie brały udziału :)


Dziękuję za uwagę, pozdrawiam :)

2 komentarze: