wtorek, 6 marca 2012

14. Pielęgnacja twarzy

Witam Wszystkich bardzo serdecznie, dziś post o mojej codziennej pielęgnacji twarzy, pokażę Wam jakich sprawdzonych produktów używam i co mnie nigdy nie zawiodło :)


Dodam na wstępie że jestem posiadaczką cery mieszanej, w strefie T tłustej.


Zaczynamy od oczyszczenia twarzy, używam do tego żelu Vichy Normaderm




Jest on bardzo gęsty, co za tym idzie wydajny, wystarczy niewielka ilość. Dobrze oczyszcza twarz, nie zostawia lepkiej warstwy, skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.

Po oczyszczaniu przychodzi pora na tonizowanie, obecnie używam toniku Soraya, Care&Control 



Swoje zadanie spełnia bardzo dobrze, odświeża twarz, ładnie pachnie, nie podrażnia i nie pozostawia efektu ściągnięcia.

Obecnie testuję również mgiełkę Z The Body Shopu z Witaminą E


Zobaczymy jak się sprawdzi :)

Moimi ulubionymi tonikami są również Zjajowe toniki, które sprawdzają się równie dobrze oraz mają bardzo korzystną cenę.

Nawilżanie- pod oczy używam chyba przez wszystkich znanych żeli z flosleku 



moimi ulubionymi są:
-ze świetlikiem i herbatą
-z arniką

ładnie nawilżają, myślę że po dłuższym stosowaniu w jakimś stopniu niwelują sińce i obrzmienia, mają konsystencję żelową co jest bardzo przyjemne w użytkowaniu, nie pozostawiają lepkiej warstwy, szybko się wchłaniają dodatkowo nadają się pod makijaż.

Na całą twarz aplikuję emulsję Olay active hydrating



to mój ulubiony krem, jest bardzo lekki, wchłania się bardzo szybko, dobrze współgra z makijażem, idealnie nawilża, skóra jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku po zastosowaniu tego specyfiku.
Polecam każdemu.

Czasami na noc używam również Extra Soft- odżywczy krem do twarzy i ciała Eveline 



ładnie pachnie, pozostawia nawilżającą warstwę na twarzy więc obawiam się że nie byłby idealny pod makijaż, ale spełnia zadanie nawilżenia, nadaje się do twarzy i ciała.
Ja używam go również do rąk :)

Został nam jeszcze demakijaż, moim ostatnio ulubionym produktem do tego celu jest Bourjois  Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu


dobrze zmywa makijaż oczu, nawet Eyeliner bez większych problemów, jest dość wydajny jak na taki produkt, na pewno kupię kolejne opakowanie bo bardzo go polubiłam :)

O właśnie! Prawie zapomniałam, maseczki :)

Moimi ulubionymi są maseczki Ziaja, wszystkie rodzaje, bardzo tanie a ich działanie jest jak dla mnie zadowalające, za taką cenę warto spróbować :)



To chyba już cała moja pielęgnacja twarzy, chyba niczego nie pominęłam, może zachęciłam kogoś do zakupu danego produktu, w razie pytań odpowiem na Wszystkie komentarze :)

1 komentarz: