niedziela, 4 marca 2012

12. Moje perfumy- top 10

Dziś postanowiłam pokazać Wam czym pachnę, czyli jakich perfum używam :)
Uwielbiam zapachy, praktycznie codziennie psikam się innym.
Mam sporo flakoników perfum w swojej kolekcji, ale dziś przedstawię Wam moje ostatnio ukochane TOP 10 :D


Dodam tylko że jestem kiepska w opisywaniu zapachów, dlatego będzie to tylko krótka prezentacja, od razu będzie odnośnik do wizażu gdyby ktoś chciał poczytać również opinie innych :)


Zaczynamy!


1. Avon, Little Red Dress EDT



Kategoria: orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: malina, śliwka, owoce cytrusowe
nuta serca: róża, jaśmin, konwalia
nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo 

74,00/50ml

Jak widać ubytek jest już spory, jednak po skończeniu tego flakonika mam w zapasie kolejny, tak samo jest w przypadku 2 pozycji :)



Kategoria: orientalno - kwiatowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: frezja, bergamotka, mandarynka
nuta serca: gardenia, peonia, kwiat dmuchawca
nuta bazy: białe piżmo, aromaty drzewne

74,00/50ml



Kategoria: kwiatowo-wodna.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: arbuz, mango, passiflora, guawa
nuta serca: piwonia, frezja, heliotrop
nuta bazy: czerwony pieprz, irys, drzewo sandałowe, ambra, piżmo. 

 280zł / 100ml; 
190zł / 50ml; 
140zł / 30ml



Kategoria: kwiatowo-ozonowa.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: ylang-ylang, frezja, mieta
nuta serca: biała róża, lilia wodna, biała peonia
nuta bazy: białe drzewo sandałowe, mleczne piżmo, heliotrop. 

Nie wiem skąd tak kiepskie noty na Wizażu, zapach jest niesamowity, delikatny, odpowiedni na każdą porę roku, ale o gustach się nie dyskutuje.

63,00/50ml



Kategoria: orientalno- kwiatowa.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwone jagody, owoc granatu, koktajl Bellini,
nuta serca: lilia, heliotrop, kwiat pasji,
nuta głębi: ambra, drzewo sandałowe, wanilia

Cena: 45,90zł / 30ml

Niestety bardzo ulotny, jednak zapach przepiękny.



Kategoria: kwiatowo-owocowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: jabłko, gruszka, brzoskwinia, passiflora.
nuta serca: lilia wodna, wiciokrzew, róża, jaśmin
nuta bazy: drzewo, białe piżmo 

Cena: ok. 35zł / 50ml 



Kategoria: wodno-owocowa.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: jabłko, morska bryza, cytryna
nuta serca: biała lilia, frezja, egzotyczne drzewa
nuta bazy: drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, piżmo. 

Cena: ok. 120zł / 30ml; ok. 160zł / 50ml



Nuty cytrusowe i kwiatowe połączone z kontrastującymi akcentami piżma i cedru. 
89,00/50ml



Kategoria: piżmowo - orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: liczi, bergamotka, czerwone jabłko
nuta serca: różowa peonia, jaśmin, kwiat wiśni
nuta bazy: piżmo, wanilia, białe drewno

63,00/50ml



Nuty zapachowe:
nuta głowy: soczyste owoce, tamaryndowiec
nuta serca: plumeria, kwiat Tiare, korzenie z Bali
nuta głębi: piżmo, drzewo sandałowe, drzewo z Bali

Cena: 40zł / 50ml

Dodatkowo, dwa moje ostatnie nabytki




Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, czarna porzeczka, śliwka
nuta serca: jaśmin, fiołek, piwonia
nuta bazy: waniliowy burbon, drzewo sandałowe, piżmo

74,00/50ml


Nuty zapachowe:
nuta głowy: jabłko, truskawka, świeży akord
nuta serca: jaśmin, frezja, bez
nuta bazy: ambra, białe piżmo, drzewo sandałowe

74,00/50ml

Niestety nie jestem co do nich przekonana (nabyłam je w ciemno) ponieważ są to zapachy bardzo słodkie.

A jakie są Wasze ulubione zapachy? Może polecacie coś od siebie? Chętnie poczytam, może akurat Wasz typ stanie się również moim ulubieńcem :)

4 komentarze:

  1. Z tych, co prezentujesz to mam Simply Because i Pur Blancę i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Pur Blancę używam od lat co najmniej 5 i mam do niej jakiś sentyment, mimo tak długiego czasu użytkowania nadal mi się nie znudziły te perfumy, urzekają mnie lekkością i delikatnością.

      Usuń
  2. A ja och nie znam :/
    Pamiętam tylko, że moja babcia ooooj dawno pachniała Pure Blancą. Przywoziła sobie z USA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście Pur Blanca jest dostępna w Polsce :)
      a jakie Ty perfumy możesz polecić?

      Usuń