czwartek, 1 marca 2012

6. Biedronkowe zdobycze- zestaw Eveline

Witam Was moi Drodzy :)


Już mamy czwartek, jeszcze tylko jutro i koniec tygodnia. Co prawda pogoda średnio dopisuje, ponieważ u mnie straszne roztopy, jednak czuję już wiosnę w powietrzu, a to mnie bardzo cieszy :)


Przechodząc do sprawy z jaką do Was przychodzę, otóż udało mi się dziś kupić Zestaw kosmetyków Eveline w Biedronce, która specjalnie na Dzień Kobiet oferuje nam różne zestawy i kosmetyki dla Pań.


Koszt takiego zestawu to 19,99zł. 


Prezentuje się on następująco:
 

W skład zestawu który ja wybrałam wchodzi:



1. Matująco- wygładzający puder mineralny, w odcieniu 20 Transparent 9 g


2. Tusz do rzęs Volumix Fiberlast w kolorze czarnym 9 ml



3. Skoncentrowana odżywka do paznokci 8 w 1 (moja ulubiona) 12 ml



Są dwa rodzaje tego zestawu:


A do obejrzenia całej biedronkowej gazetki od 29.02 do 13.03 zapraszam TUTAJ może Wam również wpadnie coś w oko :)

A Wy skorzystałyście z tej promocji? Może polecacie coś od siebie z obowiązującej gazetki? Chętnie poczytam o Waszych typach.

To wszystko na dziś, dziękuję za uwagę :*


10 komentarzy:

  1. Byłam przekonana, że w tym zestawie będzie trójkolorowy puder, a tu proszę, jest "normalny". Może przejdę się do Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze że dali do zestawu kolor transparentny bo podpasuje właściwie każdemu :) Opakowanie tego pudru wygląda bardzo elegancko i wielki plus za lusterko :)

      Usuń
    2. oo a mi się wydaje zestaw dość ciekawy zwłaszcza za taką cene i chyba jutro odwiedze biedronke :D

      Usuń
  2. Też chciałam się skusić na ten zestaw, ale po przeczytaniu składu zrezygnowałam i dzisiaj tylko wzięłam lakier nudziak i maseczkę z Bideronki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety lakierów nude (ukochanych ostatnio przeze mnie) nie było, tylko takie ciemne, może jeszcze dołożą i uda mi się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się spisuje ten tusz do rzęs? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak się zapytam czy to jest ten tusz? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=38463 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest ta maskara :)
      Póki co miałam ją na sobie raz- wczoraj i pierwsze wrażenie całkiem dobre, szczoteczka dość fajnie przeczesuje rzęsy (nie zostawia pajęczych nóżek) kształtem przypomina szczoteczkę z mojego ukochanego tuszu Wonder Lash z Oriflame http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=20521 działa prawie identycznie, zauważyłam tylko 1 minus- osypuje się niestety, nie jakoś bardzo zauważalnie, ale jednak, zwłaszcza widoczne jest to wieczorem (po całym dniu noszenia makijażu).

      Jednak mimo to pierwsze wrażenie jak najbardziej na plus, myślałam że będzie znacznie gorzej :)

      Usuń
  6. No to chyba zapowiada się pozytywny element poniedziałku :D
    Mam nadzieję, że Eveline nie zawiedzie mnie po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń