sobota, 10 marca 2012

18. Recenzja tuszu do rzęs Volumix Fiberlast i pudru mineralnego Celebrities Beauty- czyli zestaw z Biedronki

Cześć Wszystkim :)


Pogoda dopisuje, wiosna robi się na całego- roztopy straszne, ale przynajmniej ten śnieg topnieje.
Słoneczko wprowadza w dobry nastrój :)


Dziś przychodzę do Was z szybką recenzją produktów które nabyłam w zestawie Biedronkowym na dzień kobiet, notkę na ten temat możecie zobaczyć TUTAJ 


Moim ulubionym produktem z tego zestawu jest odżywka do paznokci Eveline 8 w 1, zapraszam do recenzji 


Następne produkty zachwyciły mnie porównywalnie, może zacznę od 
tuszu do rzęs Eveline VOLUMIX FIBERLAST



Słówko od producenta: 
"Maskara pogrubiająca (tak), rozdzielająca (tak), unosząca rzęsy do 45 stopni (hmm- nie do końca).


Moje zdanie:


Ładnie rozdziela rzęsy i "Czesze je"
Pogrubia
Nie jest zbyt płynna ani zbyt gęsta
Wydłuża rzęsty
Poręczna szczoteczka, posiada krótkie i długie silikonowe włoski, jest gibka
nie uczula
trwały kolor
estetyczne opakowanie, przykuwa oko 


Nie przesadzałabym z tym spektakularnym podkręceniem
po całym dniu noszenia lekko się kruszy


Mimo nielicznych wad jestem z tej maskary bardzo zadowolona i polecam przetestować.


Ostatnim już produktem jest 
Matująco- wygładzający puder mineralny Celebrities Beauty



Ja posiadam w odcieniu transparentnym 

Producent informuje: 
"Matująco (tak)- wygładzający (tak) puder mineralny"

Moja opinia:
Puder bardzo dobrze matuje na długi czas! 
Dość dobrze dopasowuje się do kolorytu naszej skóry, choć nie jest to do końca odcień transparentny 
Opakowanie- solidne, z lusterkiem
Ja używam go do poprawek w ciągu dnia, więc puder wędruje razem ze mną

Niestety puszek dodany do pudru nie nadaje się do jego aplikacji, ja do tego używam pędzla 

Nie widzę minusów, to jest naprawdę świetny produkt!
Polecam

Jeżeli przekonałam kogoś do zakupu tego zestawu to macie czas do 13.03
pełna Biedronkowa gazetka do wglądu na TEJ stronie :)


4 komentarze:

  1. Ja obecnie też używam tej odżywki. Na zastaw się nie skusiłam, bo mam sporo pudrów do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeszcze kilka w zapasie ale na ten warto było się skusić :)

      Usuń
  2. chciałam ostatnio kupić u siebie ten zestaw, ale go nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś byłam z koleżanką w Biedronce bo też chciała go kupić i już nie ma :(

      Usuń