niedziela, 4 marca 2012

11. Pielęgnacja ust

Cześć Wam :)
Jak widzicie po tytule dziś będzie notka poświęcona pielęgnacji ust, która zwłaszcza w okresie zimowym jest bardzo ważna!
Któż nie chciałby mieć idealnie zadbanych i pięknie wyglądających ust?
Jest kilka sposobów aby pomóc im w dążeniu do ideału, na pewno będą nam za to wdzięczne :)


Jestem wielką fanką wszelkich mazideł do ust, co pewnie będzie zauważalne po ilości jaką posiadam :D




1. Carmex w sztyfcie jak dla mnie to niestety trochę gorsza wersja Carmexu w słoiczku, niestety praktyczniejsza do użytku poza domem. ok. 9zł


2. Alterra pomadka rumiankowa dobrze nawilża, jest dość wydajna, stosunkowo długo utrzymuje się na ustach, mogliby troszkę poprawić zapach jednak po chwili od zaaplikowania staje się niewyczuwalny. ok. 5,50zł


3. Lip Smacker dostałam go, uważam że fajny gadżet, pachnie bardzo słodko- mi to odpowiada, niestety dość szybko znika z moich ust, jednak mam dużą przyjemność użytkowania przez zapach, dodatkowo nadaje ładny błysk. ok. 8zł


4. ChapStick wiśniowy dobrze nawilża, dość długo się utrzymuje, lubię go stosować. ok. 10zł


5. Ochronny balsam do ust z orzechem laskowym i jagodami kolcowoju Oriflame, to już moje 2 opakowanie, dobrze się sprawdza, fajnie nawilża jednak przy drugin opakowaniu zapach zaczął mnie bardzo draźnić i ciężko mi tą pomadkę zużyć do końca. ok. 9zł


6. Carmex w tubce wiśniowy, niestety bardzo mnie zawiódł, jest zbyt rzadki, zbyt intensywnie mrowi usta, jego użytkowanie nie jest przyjemne, męczę na noc- żeby wykończyć, a jak na złość jego nie ubywa. ok. 9zł



7. Balsam do ust `Miód i olejek migdałowy` jak dla mnie nie nawilża zbyt dobrze, szybko się zjada, na pewno nie kupię go ponownie. ok. 7zł

8. Oriflame, Essentials, Weather Protective Lip Balm nie polecam, tępy w nakładaniu, nie nawilża, bieli usta. ok. 7zł

9. Oriflame, Essentials Weather Protective Lip Balm, pod wpływem ciepła szybko się topi, na ustach pozostawia cienką, szybko znikającą warstewkę, jedyny plus, ładnie pachnie. ok. 7zł

10. Avon, pomadka o zapachu malinowym, tak jak poprzedniczka, szybko się topi, szybko się zjada, słabo nawilża, ładnie pachnie. ok. 7zł


11. Carmex w słoiczku mój hit, dobrze nawilża, ładnie pachnie, delikatnie chłodzi usta, długo się na nich trzyma. ok. 9zł


12. Bielenda, wazelina kosmetyczna niestety słaba jak na wazelinę, bardzo rzadka i z prędkością światła znika z ust. ok. 3,50zł


13. Oriflame, uniwersalny krem waniliowy pięknie pachnie, średnio nawilża, niestety szybko się zjada. ok. 10zł


14. Avon, uniwersalny balsam z woskiem pszczelim zrobiony na wzór miodka oriflame, na początku nie przekonywał mnie, teraz bardzo go lubię, długo się utrzymuje, świetnie pachnie i dobrze nawilża. ok.9zł


15. Kokosowa wazelinka Douglas, świetnie pachnie jednak średnio nawilża, trzeba często nakładać aby zobaczyć efekty.



16. Vipera, Sweet&Wet odcień 8, to absolutny hit wśród błyszczyków, nawilża, długo się utrzymuje, nr 8 to idelny różowy nude, który do tego dobrze kryje i pięknie pachnie, polecam każdemu. ok. 12zł

17. Essence XXXL nudes ładnie wygląda na pomadkę aby rozjaśnić i rozświetlić odcień, ładnie pachnie, niestety nie jest wydajny. ok. 8zł


18. Essence, kremowa pomadka moja jest w odcieniu 53, dobrze nawilża, jest półtransparentna, ciężko zrobić sobie nią krzywdę nawet bez lusterka. ok. 8zł


19. 20. Rimmel Lasting Finish 070 Airy Fairy, 008 Pink Corset ja bardzo lubię pomadki Rimmela, dość długo się utrzymują, ładnie pachną i nie wysuszają. ok. 17zł


To byłoby wszystko a jakie są Wasze ulubione mazidła do ust?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz