piątek, 2 marca 2012

8. Marion color- szampon koloryzujący do 24 myć

Ahoj!


Nareszcie piątek, jak dobrze że przed nami weekend, ten tydzień był dla mnie bardzo męczący i cieszę się chociaż z tych 2 dni wolnego.


Dziś chciałabym się z Wami podzielić pierwszymi spostrzeżeniami o produkcje do włosów, którym jest:


Szampon koloryzujący do 24 myć z firmy Marion.



Dlaczego pierwszymi spostrzeżeniami? Ponieważ właśnie przed chwilą zmyłam go z włosów :D
Mój był w kolorze 24- jasny brąz. 

Na opakowaniu pokazane są również inne dostępne kolory i kto może je stosować.




W skład tej farby wchodzi: szampon koloryzujący, utrwalacz i rękawiczki.



Instrukcja obsługi jest bardzo prosta, praktycznie większość farb do włosów w ten sposób się rozrabia i aplikuje.



Tutaj oczywiście dodatkowe wskazówki producenta:


Pierwsze wrażenie jakie wywarła na mnie ta farba jest całkiem dobre. Trzeba jednak uważać z doborem koloru ponieważ ja mam naturalne włosy w kolorze ciemnego blondu, jak wspomniałam wcześniej, użyłam odcienia jasny brąz i co? I mam na głowie ciemny brąz! Ostrzegam!
Poza tym farba całkiem przyjemnie pachnie, chociaż po wysuszeniu włosów nadal czuję ten zapach i mnie on lekko drażni. Włosy mogłyby być bardziej odżywione, jednak wiadomo- to farba a nie odżywka więc bez przesady. Szamponetka nadała ładny i zdrowy połysk.

Póki co tyle mogę o niej powiedzieć, zobaczymy po jakim czasie kolor zejdzie i czy będzie się równo wypłukiwał, na pewno dam znać co do moich dalszych spostrzeżeń.

A może Wy polecacie od siebie jakieś szamponetki, chętnie przetestuję Wasze typy!

Pozdrawiam InnaNiżWszystkie 

1 komentarz:

  1. Bardzo dobry post, bo sfotografowałaś wszystko, co dziewczyny chciałyby pewnie widzieć przed zakupem tej farby. :) Ja używam Marion Jasny brąz od roku (co 1,5 miesiąca) i jest to moja farba (celowo piszę farba, bo nie wypłukuje się) na zawsze <3 :) Pozdrawiam KaSia:)

    OdpowiedzUsuń