piątek, 16 marca 2012

24. Recenzja Revlon, Beyond Natural, Kremowe cienie do powiek

Dobry wieczór!


Dziś recenzja produktu, który wg mnie jest okropnym bublem, mowa o poczwórnych kremowych cieniach z Revlonu, które po nałożenia na powiekę mają zmienić się z konsystencji kremowej w pudrową- NIE!




Zacznijmy od tego skąd ja mam te cienie? Otóż będąc w Pepco zawsze przeglądam kosmetyki, bo można trafić na świetne okazje, pewnego razu wpadła mi w ręce ta paletka, niestety nie było testera, ale kolory mnie urzekły, stwierdziłam że Revlon raczej ma dobre kosmetyki, i co? I się skusiłam. Kosztowały 14,99zł.


Ja posiadam paletkę w odcieniu 500 Buff Chamois




Musicie przyznać że kolory faktycznie piękne, i opakowaniu, na swatchach też super.




Jednak po nałożeniu na powiekę: 
*rolują się w momencie, zbierając w załamaniu,
*nie zmieniają swojej konsystencji na pudrową- a powinny
*nie nadają się również jako baza pod inne cienie, przypudrowanie nic nie daje


Paletka miała kilka szans, jednak żadnej te cienie nie wykorzystały.
Nie wiem w jaki sposób mogę je zużyć, w sumie nie kosztowały fortuny jednak za tą cenę miałabym kolejną rewelacyjną paletkę Hean. Żałuję wydanych pieniędzy.


A Wy miałyście z nimi do czynienia? Może tylko na mnie (chociaż nie sądzę) wywarły tak negatywne wrażenie? 

4 komentarze:

  1. Kochana czy mogłabym cię prosić byś mi podpowiedziała jak się ustawia ETYKIETY kosmetycznych firm. Nie mogę się odlaleść! Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie stonowane kolory :) szkoda że paletka się nie sprawdziła...
    pozdrawiam, http://zycienaobcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne są... Jestem za siebie zła, że wydałam pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  4. żenada, koszmarny bubel, po kilku mrugnieciach powieką cien jest zrolowany w załamaniach.....koszmar

    OdpowiedzUsuń