piątek, 9 marca 2012

17. Mini zakupy

Witam Was moi Drodzy :)


Wybrałam się dziś do Rossmanna aby skorzystać z promocji na produkty do twarzy firmy Alterra.


Kod na -20% dla Wizażanek do pobrania TUTAJ.


Produkty objęte rabatem: 
Alterra Aloes krem na dzien c.sucha i wraz. 50ml 
Alterra Aloes maseczka nawil c.sucha i wraz2x7,5ml 
Alterra Brzoskwinia kr brąz c.norm-miesz dzien50ml 
Alterra Chusteczki do demakijazu 25 szt 
Alterra Dzika Róza Krem do mycia twarzy 125ml 
Alterra Dzika Róza Krem p-zm na dzień 50ml 
Alterra Dzika Róza Krem p-zm na noc 50ml 
Alterra Dzika Róza krem p-zm pod oczy 15ml 
Alterra krem do twarzy cera wrażliwa bezzapach50ml 
Alterra Orchidea Ampułki p-zm 5x1ml 
Alterra Orchidea kapsułki p-zm 7 x 0,38ml 
Alterra Orchidea krem p-zm na dzien 50ml 
Alterra Orchidea krem p-zm na noc 50ml 
Alterra Orchidea krem p-zm pod oczy 15ml 
Alterra Orchidea maseczka p-zm 2x7,5ml 
Alterra Orchidea mleczko p-zm oczyszczające 150ml 
Alterra Orchidea tonik p-zm 150ml 
Alterra rumiankowa pomadka do ust 4,8g



Ja dziś kupiłam



Krem brązujący, recenzja TUTAJ


W promocji 7,99-1,04(-20%).

Chusteczki do demakijażu.



W promocji 2,79-0,56(-20%).

Pomadka rumiankowa


Na zapas, na nią niestety nie został mi przyznany rabat, jednak cena i tak nie jest wygórowana 5,59 zł.


Udało mi się również wziąć Skarb



Wczoraj przyszła do mnie paczuszka reklamowa z mini produktami Johnson's, którą można zamówić TUTAJ.



A w niej:


łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 50ml
krem ochronny przeciw odparzeniom 15ml

To wszystko na dziś :)
Uciekam korzystać z piątku :D 
Miłego weekendu życzę Wszystkim :)

3 komentarze: