niedziela, 11 marca 2012

19. Skromne niedzielne zakupy

Ahoj! :D
Jak ten czas szybko ucieka, już praktycznie koniec weekendu, nie wiem kiedy on minął.
Wybraliśmy się dziś na zakupy do domu i udało mi się kupić coś dla siebie :)


W mojej kosmetyczce zawitał jeszcze jeden (ostatni w sklepie) zestaw kosmetyków z Biedronki, z czego bardzo się cieszę bo jestem zachwycona tymi produktami. 
Recenzja była robiona wczoraj!






Kupiłam również pędzelek do pudru, mam identyczny ale był przeceniony na 5 zł i szklany pilniczek do paznokci za 2 zł więc skorzystałam z okazji.






Również z przeceny za (uwaga!) 2 zł upolowałam flakonik.






Ostatnią już rzeczą jest zwykły koszyczek na pędzelki i kredki do oczu, które dotychczas stały w szklanym naczyniu po świeczce :) (już zagospodarowany).




A jak Wam mija niedziela?
Jutro początek tygodnia, oby pogoda dopisała to i humor będzie lepszy :)

6 komentarzy:

  1. Jeszcze dorwałaś ten zestaw z Biedronki?
    U mnie pustki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorwałam w innym mieście, u mnie też pustki bo byłam wczoraj w Biedronce popatrzeć za nimi to był jeden, jednak cały poniszczony i bez odżywki do paznokci (ktoś sobie pożyczył :/).
    Dziś dopadłam ostatni, kartonik również był naruszony, praktycznie otwarty ale zawartość pełna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to naprawdę miła niedziela :) Ja dziś planowałam spacer, ale cały dzień padał deszcz ze śniegiem, więc nic z tego nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pogoda cały czas się zmieniała, raz świeciło słońce a raz śnieg z deszczem padał, ja całe szczęście podróżowałam autem także udało mi się nie zmoknąć :)

      Usuń
  4. Ja polowałam na ten drugi zestaw z Biedronki ale mogłam pomarzyć bo wyczyszczone wszystko było :P oo pędzel też by mi się przydał tylko , że marzy mi się Flat top w rozsądnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała flat top'a albo kabuki, może za jakiś czas będzie jakaś rozsądna okazja, ten pędzelek jest świetny bo mały, włosie gęste i bardzo mięciutkie, a pędzli nigdy za wiele :D

      Usuń